Måndag 8/9

Imorse var det lite ruggigt ute. Men dimman som jag trodde
att jag skulle vakna upp till fanns inte där.
Och bara det gör att det känns lite varmare ute.
Men på med täckjackan iaf, och det var riktigt skönt att
promenera bort till jobbet.
Gick vägen nedanför jobbet när jag gick hit.
Såg en katt, en svart med vitt på halsen. Såg precis ut som Bacardi.
Fick gå lite närmare och kika, katten blev lite harig när jag närmade
mej. Såg precis ut som Bacardi. Men det vita katten hade på sej
var bredare än på min kisse. Men annars exakt likadan.
Undrar fortfarande vars hon kan ha tagit vägen.

Idag jobbar jag förmiddag. Trött imorse men detta är underbart iaf.
Började 06:45 och får gå hem 13:45. Me like.
Det är det possitiva med att börja tidigt, att man får komma hem tidigt.
Hellre de än att gå o vänta på att man skall få gå o jobba, som när man
börjar 15:00 eller liknande. Man tar sej inte för att göra nånting riktigt.
Och då är det värt att vara lite trött.

Annars idag har jag inte så mycke inplanerat. Ska nu släppa ut Tindra när
jag kommer hem så kan jag städa lite. Damsuga och skura.
Få känna den goda lukten från skurmedlet lite.
Sen ska jag nog beskära lite kort så jag får in dem i fotoalbumet.
Skickade även in lite fler bilder för framkallning, så kanske att jag har dem i
brevlådan idag när jag kommer hem. Det lär ju visa sej! :)

Ja imorrn är det förmiddagsjobb igen, men då 08-15:00, medlemsservice.
Hoppas på att det rullar på bra!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback