Måndag 29/9

Godmorgon alla människor.

Hösten är verkligen här nu. Rätt kyligt nu på morgonen när man
traskade iväg på jobbet. Så höst kan vi inte undgå att det är.
Men hösten har sin tjusning den också.

Idag är det första dan på jobbet efter semestern. Rullar på rätt bra.
Känns ok att vara tillbaka iaf. Inte för att jag skulle säga nej till
en veckas semster till men iaf.
Så idag jobbar jag framtill 13:00.

Annars idag skall jag nog traska bort på banken och boka in en
tid för att ordna med lånet. Får väl la se om det finns ngn tid på
Torsdag, för det skulle ju vara det bästa. Men vi får la se.
Sen i eftermiddag kommer mami o papi upp och hälsar på.
Papi ska få hjälpa mej att skarva på kabeln till tvn så jag kan flytta
den till andra sidan rummet. Och sen tänkte vi gå ut och käka.

Så detta arbetspass 06-13:00 har jag nu även Tisdag och Onsdag.
Trött på morgonen, men man ska ju ändå kliva upp och det känns
bra att ha ett riktigt förmiddagspass!

Annars idag händer inte så mycke. Till kvällen ska jag nog bara ligga
och lata mej framför tvn och inte göra nånting.

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback