Måndag 1/9

Då sitter jag på jobbet. Jobbar idag 14-22:15. Skoj?
Fick veta när jag kom att jag skall sitta på medlemsservice
14-17:00 så det känns ok. Men kommer jag ihåg?
Det lär väl visa sej.
Sen sitter jag 17-22:15 på inrikes. Hoppas på att det rullar
på bra. Det lär ju visa sej.

Igår var jag till s-vall med mami. Kika lite inne i Birsta
sen så for vi till Söråker och kikade på match.
Åkte hem i mitten på andra halvlek pga att Ljunga låg under
med 5-0. Matchen slutade 7-1 till Söråker. Så Ljunga fick in ett
mål iaf. Och det var Andreas som till slut petade in det.

I lördags var ja med baby o Loke på fotboll på dan. Kikade på
Tobbe o deras lag. Gick inte alltför bra, men det var skoj att se
iaf.
Sen for jag med till Östavall. Myste till det med lite middag o
en liten grogg.
For sen ner till Ånge igen o var med tjejerna hemma hos mej med
lite förferre.Trevlig trevligt.
Sen blev det mittis. Rätt trevligt. Skoj med mycke folk iaf. Det var värt
pengarna.
Johanna fanns där vid min sida. Älskar dej gumman. Hade riktigt
skoj med dej där på dansgolvet.
Och även mina andra töser. Säger som Berglund: Oh vad jag tycker om
mina vänner.

Bacardi är borta? Vart är min lilla kisse.
Tindra saknar sin lilla syster!

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback