Lördagkväll 27/9

Denna dag har det vare mycke på G. Och mycke spänning
i kroppen eftersom att mami o papi kom hem från Turkiet ikväll.

Dagen började med en tur upp till Östvall. Var på Mikaeli marknad
med Baby, Loke och KusinLena. Men blev inte så mycke fyndande.
Men det var skoj iaf. Köpte mej ett armband av Elins mormor som jag
tyckte var riktigt fint.
Efter det var jag bort på Borgargatan o lämnade nyckeln. Pratade lite
med Monica som var där o städade. Alltid lika trevligt att prata med henne.
Sen bar det av till s-vall. Lite shopping inne i Birsta blev det. Bla ett rivjärn
på IKEA! =D En tröja och ett par riktigt snygga "tennis"skor. Unnade mej
dem fastän att jag inte riktigt skulle. Men har inga som passar till alla
tillfällen. Men de gör faktiskt dessa. Till byxor, kjol, till vardags och till fint.
Så dessa tyckte jag var riktigt snygga.
Sen bar det av ut till Midlanda. Strax efter 19:15 så kom mami o papi.
Det var riktigt skönt att se dem. Fastän att dessa 2v gått fort, så var det riktigt
skönt att ha dem hemma igen.
Så när väskorna hade kommit så bar det av hem till Ljunga. Kikade på kort
som papi knäppt och va de hade fyndat.
Fick en jättefin elefant som var gjord av läder. Och två snygga huvtröjor.
Lite smycken o så. Skojskoj. Bortskämda jänta...tihi..
Var in till farfar o fika lite innan jag for hem till Ånge.

Så nu sitter jag i sängen. Skall snart till o sova. Upp tidigt imorrn för att åka ner
till Ljunga igen. Kika på Ljungas sista match för denna säsong. Hoppas på vinst.

Jaja imorrn är det även den sista semesterdan. Uscha vad tiden går fort.
Men så är det.

Måste även säga att när jag var in på IKEA så började jag med en fika.
Och jag kunde inte motstå IKEAs tidiga julfika. Det blev kaffe med lussebulle! =D
MUMMA! =D

Nattie nattie!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback