Ljunga

Idag har jag spenderat största delen av dagen nere i Ljunga.
Vare o hälsat på mami. Madde kom bort när hon kom hem från Ånge.
Även att hon slutade tidigt idag, vilket jag inte visste om.
Så hade jag åkt ca.20min senare, så hade hon hunnit att åka med.
Menmen, buss funkar det oxå.

Var bort på Ängsvägen och gav Erica krya på dej godis. Hon har vare
hemma o sjuk hela veckan, så det var väl behövligt av litte karra.

Sen var vi hem till Farfar o hälsade på. Satt o prata lite o fika.
Hann även med en fika hos Helena tillsammans med mami o papi innan
jag begav mej hem till Ånge igen.

Och ingen Bacardi har synts till än heller. Vars är mammas kisse.
Saknar henne och det märks på Tindra att även hon saknar sin syster.
Hoppas att hon kommer tillbaka inom sinom tid.

Jaja senare idag kanske det blir en sväng bort till Malla. Hon skulle hjälpa Mona
att flytta lite innan bara.

Imorrn får jag träffa Kalle o Zofia + Robin. Det kom upp från Sthlm idag! Trevligt.
Så det ser jag framemot.
Sen blir det fotboll i Östavall. Det möter ju Fränsta. Hoppas på vinst nu Östavall.
Även träffa Baby, Tobbe o Loke.
Sen till kvällen kanske det blir en myskväll med Malla. Hon skulle ha lite folk hos
sej imorn. Så det kan ju bli trevligt.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback