Fredagkväll

Sitter nu i sängen och kikar lite på tvn.
Idag har Lindas Ingemar vare hit och fixat med min parabol.
Så nu har jag ÄNTLIGEN tv kanaler. Känns jätteroligt.
Jag tackar och bockar för hjälpen. Och även det erbjudandet
om att det bara var att ringa om det blev problem.
Så nu sitter jag o kikar runt lite. Fastnade vid en film med John Travolta,
- A civil action. Verklighetsbaserad. Riktigt bra faktiskt.

Annars idag jobbade jag framtill 16:00 sen fick jag hjälp med parabolen.
Åkte sen ner till Ljunga en sväng. Sotis var så hungrig när jag släppte in
henne att man skulle kunna tro att hon inte sett mat på månader. Tihi...
Sen var jag in till farfar o drack lite kaffe. Satt och surra lite så strax innan
20:00 rullade jag hemöver.
Pratade med mami på vägen hem. De hade vare på båttur idag, det hade
varit gigantiska vågor, så det var lite otäckt vissa stunder. Men det hade gått
bra iaf. I helgen skulle de vara vid havet. Skönt.

Imorgon sitter jag och funderar över om jag skall spendera i s-vall.
Har inte riktigt bestämt mej än, men skulle vara skoj. Bara kika runt lite
och se om man fyndar nånting. Men jag får la se imorrn hur jag känner mej.

På söndag blir det nog en tripp till Östavall. Hade egentligen åkt till stan då
och kika på Ljungas bortamatch. Men är inte så motiverad till att åka själv.
Om jag ens hittar till plan igen...hihi.. Så spar mej nog tills att det har hemmamatch
nästa söndag istället.
Så Östavall blir det nog istället. Östvall möter Viskan. Så fotboll blir det nog iaf.

Nu skall jag kika lite på tvn. Men vi lär la höras nå mera.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback