Fredag 19/9

Då är det sista dan på jobbet innan semester. Underbart.
Jobbar som sagt framtill 16:00 sen får jag vara ledig en
HEL vecka. Känns hur bra som helst.

När jag slutar så far jag ner till Ljunga o hälsar på Farfar.
Kolla posten åt mami o papi och släppa in Sotis om hon nu vill
komma in.
Sen skall jag hem till Ånge igen, och när Linda slutar 17:45 så
skall jag få hjälp med parabolen. Hoppas det går felfritt och att
jag har kanaler ikväll. Då blir jag glad.

Nu skall jag ta lite samtal innan jag har lunch.

/Malla

Kommentarer
Postat av: loke

jag är oxå glad att du har semester, så kan vi mysa VARJE DAG!

2008-09-19 @ 11:39:06
Postat av: Vickis

hoppas du får en finfin semester!

2008-09-19 @ 17:15:15
Postat av: Vickis

hoppas du får en finfin semester!

2008-09-19 @ 17:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback