Fredag 12/9

Då har jag min första fikan för dagen. Känns bra.
Sitter nu de första timmarna på arbetspasset på Medlemsservice.
14-17:15 -känns bra.
Sen blir det 17:15-21:00 på Inrikes försäljning.
Hoppas på att det rullar på bättre idag än vad de gjorde igår.
Igår gick dt nämligen käpp rätt och h*vete... Menmen..

Idag innan arbetspasset har jag inte haft så mycke för mej.
Gick på konsum och handlade lite mat åt Tindra o sen ngr
smörgåsat till mej själv.
Och en utav dem har jag nu smaskat i mej på lunchen! :)

Ja så ikväll jobbar jag som sagt framtill 21:00 sen är jag ledig
till 08:00 imorrn bitti.
Kort skönt pass imorrn, 08-12:00.
Sen kommer mami o papi upp o hämtar mej för att sedan fara
till s-vall. Ska nämligen skjutsa dem till Midlanda.
Annars händer det väl inte så mycke skulle jag tro.

Sen på söndag vet jag inte riktigt hur jag jobbar än. Har nämligen
bytt pass, så får redan på senare idag hur jag jobbar.

/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback