1h & 20min

Sen får jag gå hem. Jag LÄNGTAR!
Blir nog en tripp ner till Ljunga, men felande bromsar.
Hoppas att de ordnas med dem till veckan.

Jaja Ljunga var det ja.
Ljunga möter Holm idag kl.14:00. Så insåg ju att jag då
hinner ner eftersom att jag slutar 13:00. Och det kan ju vara
riktigt skoj att se.
Hörde att vi hade några man borta, men hoppas på att det
går bra iaf! :) Det lär ju visa sej.
Så blir nog Ljunga när jag slutar.

Sen kanske mami o papi skulle upp till Ånge o lämna parabolen
hos mej som jag nog kan få installerad till veckan.
Sen skulle de upp till Albybyn o hälsa på Kalle o Zofia.
Så följer nog med dit upp en sväng oxå.

Nä måste ta o göra ett ryck nu innan jag slutar!

/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback