Torsdag 9/10



Im back in the game. Or not..
Sitter nu på jobbet. Jobbar eftermiddag/kväll även idag.
13:45-20:45. Missar Andra Avenyn, tur att det sänds på
svt.se. Tur för mej.

Idag annars har jag inte haft så mycket för mej faktiskt.
Vare hemma o sov ut ordentligt imorse. Riktigt skönt.
Legat i sängen o kikat på film.

Malin blev GLAD när hon gick o hämtade posten imorse.
Öppnade brevlådan och där låg det ett paket från H&M,
sen när jag kände längre ner i brevlådan så låg även mitt
paket från Ellos. :) Båda på samma dag, nästan som
julafton.
Blev nöjd med en del saker, men vissa saker kommer jag
att skicka tillbaka.
Sen fick jag mess från mami och då hade även hennes paket
från H&M kommit idag, där även jag har ngr plagg. Haha..
Som mami sa: En klädälskare.
Kläder är ett riktigt nöje. Så skoj med paket som kommer på
posten från olika postorder företag.
Synd bara att mitt paket från Haléns inte hinner komma innan
helgen där kläderna som jag tänkt haft till dopet på Lördag ligger.
Men dessvärre så är det inte mycket att göra nåntingt åt.
Nu måste jag nog sluta upp med att beställa kläder.
Visst det är inte många eller dyra, men iaf.
Men dt är så roligt med kläder, jag blir så glad av dem! :)

Annars ikväll förutom jobb så blir det inte så mycke skulle jag tro.
Blev ingen städning igårkvälls, så kanske att dt blir ikväll istället.

Blev ju en kvällsfika hos Viktoria igår, så var hemma så sent så
jag hann bara lägga mej i sängen så sov jag.
Kanske att det även blir en kopp te ikväll, men inte så sent som igår.
Slutar trots allt tidigare idag. Men det lär väl visa sej hur pigg man är
när klockan börjar närma sej hemgång.

Imorrn blir det iaf ett dagpass. Malin glad igen. 07:45-15:00.
Sen så far jag ner till Ljunga, snälla mami kommer o hämtar upp mej.
Blir nog ett stopp hos Eva oxå för i paketet från H&M som mami fick idag
så ligger det en lite present till Linus.
Och blir inte klockan allt för mycke och om baby är hemma så kanske det
blir en tripp till Östavall. Skulle ju dit i Tisdags när Loke blev ½år, men
klockan blev så mycke så hann inte dit. Men har ju en present liggande
hemma som jag gärna vill överlämna.
Men vi får la se imorgon hur det blir.

Nu skall jag ta o jobba lite. Men vi lär la höras nå mera!


//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback