Torsdag 23/10



Är nu för tillfället på jobbet. Lunchar just nu. Men inge spec att äta
som vanligt. Men känns lika bra för det.

Ingen lyckad dag på jobbet, men man kan inte få allt här i världen.
Ingenting att göra nånting, men sånt är livet.

Idag jobbar jag framtill 15:15. Sen kommer papi o bror min och
hämtar upp mej. Vi skall iväg o kika på bil. Spännande! =)

Vi får väl la se hur det går, bara att vänta o se.

Annars idag har jag inte så mycke inplanerat. Tänker bara ta det lugnt.
Vill min uppkoppling på datorn vara med hemma så tänkte jag se
de 7senaste avsnitten utav Andra Avenyn som jag har missat.
Så förhoppningsvis hinner jag se dem innan det nya avsnittet går ikväll.

//Malla


Kommentarer
Postat av: catrin

vad spännande med bil, lycka till =)

2008-10-23 @ 12:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback