Torsdag 16/10



Då sitter jag på jobbet igen. Trodde inte jag skulle ta mej upp i
morse.
Hade ställt klockan på 06:30 bara för att jag skulle få znosa.
Var rätt pigg men låg kvar i sängen en stund och kikade på tvn.
Vilket resulterade i att jag somnade halvt som halvt om och kom
upp ur sängen 07:52.
Men inga problem för en Malin. Traskade iväg på jobbet när jag
var klar med utstyrseln hemma så jag var här 08:45 iaf.
Så idag jobbar jag dagtid och 09:15-16:15. Känns bra.

Ante kom förbi och frågade mej om jag inte skulle sitta på medlem.
Det visade sej att det inte var han som hade strukigt mej.
Men de skulle sätta fler på mejlen idag, så han skulle säga till om
han behövde mej på telefonen. Känns bra.

Idag efter jobbet så kommer ju mami upp och hämtar mej.
Hem och packa lite och sedan spenderar jag kvällen och natten i Ljunga.
Sen imorgon så blir det en heldag i Sundsvall.
Kanske lite shopping. Ta det lugnt och sen på eftermiddagen kan det nog
bli middag på China. Mumma.

Nu skall jag alldeles strax ta o logga in. Hoppas på att denna dag rullar
på bättre.

Saknar Östavallsborna!

//Malla


Kommentarer
Postat av: catrin

å vi dej!

2008-10-16 @ 12:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback