Tisdag 28/10



Då var man på jobbet. Ovanligt att jag skriver när jag sitter här! :)
Jobbar tidigt och kort idag. 06:30-11:30. Känns skönt.
Sällskap har jag av Vickis. Trevligt trevligt.

Efter jobbet idag skall jag fara upp till Catrin och hälsa på.
Kanske att det får in värmen idag om inte annat så har de de imorgon.
Skönt för dem! :) Även för en annan så man slipper frysa om fötterna...tihi..
Kanske att det blir lite hårfärgning. Ser flintis ut på vissa ställen som Linda
sa när jag var och klippte mej igår. Och det gör det pga att jag är så hilma
ljus i  hårbotten och resten av håret är så himla mörkt.
Så vi får väl la se om Baby får ngn bukt på det.
Tänkte slå till på en lite dyrare färg så jag även kan göra slingor.
Men vi får väl la se hur det slutar. Tihi...
Annars idag händer det inte så mycke mera. Spenderar nog hela
dagen i Östavall.

Igår var jag ju och hämtade min bil. Så nu är jag bilägare. Nästan.
Papi står på den som ägare men det var jag så betalade den.
Så jag är en nöjd bilägare. Hoppas att det håller i sej.
Så nu är man nog lite bilkåt. Hade fan gått fortare om jag gått till
jobbet imorse än att ta bilen. Fick ju stå och skrapa rutor och det tar ju ett
tag nu när det är så kallt ute, då "isen" sitter så fort. Men man lär ju vänja
av sej ganska så snabbt skulle jag tro.

Imorgon har jag också ett skönt kort pass. 06-11:00.
Efter jobbet planerar jag och mami en tripp till s-vall.
Köpa mej en vinterjacka hade jag tänkt. Får väl la se om den jag vill ha
finns kvar. Eller om jag hittar mej en annan jag tycker om till ett bra pris.
Det lär väl la visa sej.

Nu skall jag ta o göra ett ryck innan rasten.

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback