Tisdag 21/10



Godmorgon alla människor.
Hoppas allt är bra med er.
Själv är det bra, men lite trött. Inte van att börja såhär pass
tidigt nu för tiden. Blir mest eftermiddagspass.
Men det känns ändå bra, eftersom att dagen i sej blir så mycke
bättre. Man sitter inte hemma och väntar på att man skall iväg och
jobba. Utan man får göra sitt pass på dagen och sedan har man
hela kvällen ledig till andra aktiviteter. Det tycker jag är bra.

Idag jobbar jag framtill 15:00.
I eftermiddag far jag ner till Ljunga för att låna bilen av min mamma tills
imorgon. Kände inte för att åka buss till Östavall imorgon, men då fick
jag låna bilen, så det känns bättre! =)

Jaja nu skall jag ta o ta ngr samtal, men vi kanske höres nå mera under
dagen!

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback