Tisdag 14/10




Då sitter jag på jobbet, skall alldeles snart gå på fika.
Jobbar framtill 22:00 ikväll, men det skall väl gå bra.

Idag har jag inte gjort spec mycke. Klev upp från sängen
vid 9e tiden och hoppade in i duschen.
Tindra fick vara ute o springa länge idag och det tyckte
hon om! =)
Sen tog jag en promenad fram på byn. Gick på apoteket
och köpte mej ett läppsyl. Sen tog jag och hälsade på
Viktoria en sväng. Blev bjuden på kaffe och vi satt o
snackade lite.
Sen ringde mami mej när hennes möte var slut så hon
kom och plockade upp mej för en fika på konsum.
Trevligt trevligt.
Stannade på Gluggen för att spendera lite pengar på
snus innan jag steg in på jobbet.
MÅSTE verkligen sluta snusa. Blir ju ruinerad när jag
snusar så pass mycke som jag gör när jag sitter på
jobbet. Snusar långt ifrån lika mycke när jag är hemma.
Men jag får ta mej i kragen och försöka sluta.
Vill VERKLIGEN det.

Så idag sitter jag till 22:00 sen ikväll händer det väl inte
så mycke. Var inte pigg nog att sätta upp ljus "lyktan"
som jag fick av mami igår så den sätts nog upp ikväll.
Kanske lägger upp en bild när jag har fått upp den på
väggen.

Hörs kanske senare då!

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback