Söndagkväll 19/10



Sitter nu ikväll på jobbet, 18-22:00.
Har för tillfället fika till 20:00.
Totalt kaos på telefonen ikväll och alldeles för lite folk
som jobbar.
Urspårning i Sthlm, så det är lite smått stopp i trafiken.
Skoj? Nej inte direkt.
Hade vart lugnt hela dagen, men när en annan kommer
och skall börja brakar helvetet lös.
Men inte mycke man kan göra nånting åt.

Annars idag har dagen vare bra. Lugn och skön.
Sov ju i Ljunga tills idag.
Mami började med att baka långpannebröd imorse.
God lukt i hela köket.
Sen for vi upp till Albybyn och hälsade på Kalle.
Papi hade hoppat av där på vägen hem från Stensjöarna.
Så vi tog med oss brödet dit och fikade frukost.
Riktigt gott bröd skall jag säga. Mumma.

Sen har jag bara tagere lugnt idag innan jag skulle hit
och jobba.
Vet inte om man får komma iväg härifrån kl.22:00 eller om
det blir så att man får begäran om att jobba över.
Det lär ju visa sej.
Inget jag är sugen på, men måste man så måste man.

Nu är snart fikat slut, skall göra ett ryck och se vars det leder.

/Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback