Söndag 5/10

Då sitter jag på jobbet. Har snart min "lunch" för idag.
Har sällskap av Malla mjukisbralla :) Så det är trevligt.

Idag jobbar jag framtill 19:30. Egentligen skulle jag sluta 20:30
men fick flytta fram mitt pass 1h så det kändes bra.
Så när jag kommer hem blir det mys i sängen till Andra Avenyn.

Igår efter jobbet så hämtade jag upp Erik och for till Catrin o Tobbe
i Östavall. Satt o pratade och skrattade gott. Efter ett tag dök även
Jocke S och Fredrik upp och det blev ännu mera skratt.
Tog sen bilen och for bort till Folkets Hus för årsfest för ÖIF.
God mat med mycke skratt till. Riktigt trevlig kväll.
När klockan började närma sej 01:00 tiden så for jag hemöver.
Hann bara lägga mej i sängen så somnade jag. Det var riktigt skönt.

Vaknade imorse vid 08:30. Tog bilen och for ner till Ljunga för att lämna
igen den till mami o papi.
Sen upp till Ånge igen för att göra mej iordning för jobbet.
Så nu har jag suttit här sedan 12:15.
Rullar dessvärre inte på lika bra idag som igår, men det funkar.

Annars ikväll förutom Andra Avenyn så lär det inte hända så mycke.
Lär nog somna rätt tidigt skulle jag tro.

//Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

Nu är bilderna skickade, tänka sej ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback