Söndag 26/10



Då sitter jag på jobbet igen. Har snart min första & sista fika.
Jobbar nämligen endast 9-13:00 idag. Skönt.

Kom ni ihåg att ställa tillbaka klockan en timme imorse?
Det gjorde iaf jag för denna gång. Men märkte inte det imorse.
Men det gjorde lilla Loke fick jag höra. Lillgrabben! :)

Efter jobbet tar jag bilen ner till Ljunga där jag kommer att bli
bjuden på middag tillsammans med mami, papi & Farfar.
Det blir kalops med potatis/ris. Mumma.
Sen får jag se om jag kommer upp till Ånge igen eller om jag
stannar tills papi far upp över imorgon.

Imorgon blir de banken kl.10:00. Hämta bilen på papis lunch.
Åka upp till baby o hälsa på och sedan ska jag till Linda och
klippa mej kl.15:00. Så imorgon händer det mycke.

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback