Söndag 12/10




Då var det söndag och för tillfället så har jag inge speciellt för mej.
Har för en stund sedan sett reprisen av Andra Avenyn och Idol 2008.

Imorse vaknade jag väl vid 09 tiden. Hoppade in i duschen när klockan började
närma sej elva. Medans plattången blev varm så tog jag ett varv med damsugarn.
När håret var gjort så tog jag mej en promenad. Var och lämnade igen filmen
som jag hyrde på Shell igår. Varg Veum - Kvinnan i kylskåpet.
Rätt bra faktiskt.
Sen blev det en sväng på ICA. Inhandlade lite Klementiner.
Köpte även en Loka Päron. Har aldrig vare förtjust i Loka eller Ramlösa.
Men denna med Päronsmak är så himla god.

Ja annars idag händer det inte spec mycke. Skall se reprisen av Greýs senare
och sen ikväll blir det Andra Avenyn.
Jag med mina tv serier.
Annars så får vi väl la se vad som händer.






Bjuder på en bild av mej tagen av mej idag 081012



Hoppas ni alla ha det bra.


//Malla



Kommentarer
Postat av: Helené

Va kul de var o se dej i Lördags :) Synd bara att man inte hinner prata så mycket man vill.. Men de får vi ta igen ;)

Postat av: Loke

shit tant malin, du är as-het på bilden, säg inget till mamma om mitt ordval!

2008-10-13 @ 11:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback