Snart så..

...får jag gå hem.
Det är väldigt mörkt ute och det är säkert väldigt kallt.
Som tur var så tände jag ute lampan på bron innan jag lämnade
hemmet i förmiddags, så ja ser iaf nånting när jag kommer hem.

Det har dessvärre inte gått alltför bra idag, 2bokningar i timmen har
jag iaf kommit upp i. Inte topp bra, men det funkar.
Haft en trevlig pratstund med Linda iaf. Trevligt trevligt.
Planerar att hitta på nånting framöver och det ser jag framemot.

Nånting jag verkligen vill nu, men som inte går är att sluta snusa.
Vill verkligen det. Tänk vad jag skulle tjäna pengar på det.
En dosa snus ligger ju iaf mellan 28:50-45kr beroende
vars jag köper den och vilket märke. Men fastän att den billigaste
ligger på 28:50 så är det väldigt mycke pengar. Spec när jag snusar
så pass mycke som jag gör när jag jobbar så blir det väldigt dyrt.


Nu skall jag ta o göra ett sista ryck innan jag får gå hem!


//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback