Onsdag 8/10




Då var det jobbadax. Jobbar kvällen framtill 22:00 ikväll.
Hoppas på att det rullar på bra.

Idag har jag fått besök av mami. Vi var fram på byn och gjorde
ngr ärenden. Bla in på Nordea och lämnade in lånepapperen.
Hoppas på att det går smärtfritt och att det inte dröjer alltför länge
innan man får svar. Är lite orolig över det, men det är bara att vänta
och se. Carina skulle höra av sej när hon hade ordnat med det.
Så förhoppningsvis har jag svar till veckan iaf. Jag väntar.

Annars idag så var jag och hälsade på Viktoria innan jobbet.
Jag bjöd på Glass och Viktoria på Fruktsallad.
Så det blev Fruktsallad med Glass. Mumma.

Nu sitter jag då som sagt på jobbet.
Annars ikväll vet jag inte om det händer så mycke. Dammsugaren åker
nog fram iaf, är lite dammigt hemma. Men hellre lite damm i hörnen än
ett rent helvete. Så det skall jag nog ordna med ikväll.
Sen kryper jag nog under täcket och slår på ngn bra film.

På tal om bra filmer så såg jag den bästa filmen jag nog någonsin sett
häromdan. Trodde inte att denna film var så bra som den var.
Skrattade och grät igenom hela filmen. Den var så himla bra.
P.S I love you
Den var hur bra som helst. Jag älskar den. Den kommer jag nog se
ex antal ggr till.
Har ju även boken hemma så det lär nog inte dröja alltför länge innan jag
börjar läser den.
Men filmen är verkligen värd att se. Jag tyckte den var kanon.

Imorgon blir det eftermiddag igen, 13:45-20:45. Men det ska nog gå bra.
Sen på Fredag blir det 07:45-15:00.
Efter jobbet på Fredag så åker jag nog ner till Ljunga och spenderar kvällen
där. För att sen gå på dop på Lördag.
Men det lär väl la visa sej hur det blir.

Nu skall jag ta o jobba vidare.

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback