Onsdag 29/10



Och jag är morgonpigg som vanligt. Eller?
Sitter nu på jobbet, ändå skönt att komma iväg såhär pass tidigt.
Jobbar idag 06-11:00, så det känns kanonskönt.

Efter jobbet så åker jag hem och kollar posten och sedan tar jag bilen
och åker ner till Ljunga. Hämta upp mami och sedan drar vi till s-vall! =)
Kika lite på IKEA och sen skall jag se om jag hittar mej en vinterjacka.
Har spanat in en på H&M, men vi får väl la se om den finns kvar idag
när jag kommer. Den är jättetjusig. Har ännu inte provat den iofs för då
när jag inte hade råd att unna mej den så var jag rädd att fastna för den
totalt. Så idag om den finns kvar så skall jag prova den! =) Spännande!
Sen får jag se om jag hittar ngr nya fodral till mina gigantiska kuddar
där hemma. Inte köpa dem som de är utan att sy egna. Så vi får la se
vad jag hittar för ngt roligt tyg.

Annars idag så stanna jag nog till i Ljunga efter att vi varit i s-vall. Kika på
alla avsnitt som jag missat av Andra Avenyn. Funkade inge bra att se dem
på min dator hemma med endast mobiltbredband. Hackade bara hela tiden
så får la ta o se dem hos mami o papi! =)

Imorgon skall Baby komma ner så skall vi åka på ICA för att handla inför helgen.
God mat! =) Det gillar vi.
Sen blir det eftermiddagsjobb framtill 20:45 så jag hinner hem för att se
Grey´s Anatomy! =)

Sen Fredag blir det jobb till 15:00 sen till kvällen blir det tjejmiddag hemma hos
Maria. Skall nog bli trevligt.

Igår var jag hos baby nästintill hela dagen, iaf fr. 13:00. Promenerade, handla
födelsedagspresent åt Nova på nätet. Surrade och käkade god mat.
Vet inte hur längesen sist som jag åt torsk, potatis m. äggsås. Men GUD så
gott det var. Tack Baby.

När jag kom hem så blev det en promenad med sällskap av Vickis.
Nästa gång tar vi långkalsonger. Det var skönt och friskt, men det blev lite kyligt
om benen. Men nästa gång så är huvudet med! =)

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback