Onsdag 15/10




Då sitter jag på jobbet igen, fick mejl av Maria att kolla in ATMen
eftersom att de hade ändrat för henne.
Och jag får så nöjd med mitt innan med max 2kvällar i veckan.
Och även mitt var nu ändrat, så nu har jag tre kvällar i veckan,
är det meningen att det skall vara så? Men det är bara att anpassa
sej skulle jag tro.

Jaja idag har jag inte haft så mycket för mej. Låg och drog mej en stund
i sängen imorse efter att jag vaknat. Väldigt skönt skall jag säga.
Bytte sand till Tindra innan jag hoppade in i duschen.
Traskade bort på Gluggen och köpte tidningen och snus innan
jag traskade bort på jobbet.

Ikväll hoppas jag att jag kan somna relativt tidigt. Skall ju upp och jobba
09:15 imorgon. Så vill inte vara helt slut imorgon. Men det lär väl visa sej.

Nu skall jag snart ta o logga in, så ikväll sitter jag till 22:00.

//Malla


Kommentarer
Postat av: catrin

snusen malin, snusen!!! SLUTA!!!! ;)

2008-10-15 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback