Måndag 6/10

Då var det Måndag, och vädret är lite bättre ute idag.
Lite kyligt, men solen har iaf tittat fram. Och den är framme just nu.

Idag är jag på jobbet. Försov mej lite imorse, men han iaf hit precis
innan jag började. Så ingen försen inloggning eller så, men det
var stressigt iaf.
Så idag jobbar jag 08-15:00 och idag får jag sitta på medlemsservice.

Idag efter jobbet så far jag nog neröver till Ljunga.
Är ju ledig imorgon och fara till s-vall med mami o papi.
Åka o kika efter en bra men ändå relativt billig bil. Och sen ut till Birsta
o kika lite. Se om man fyndar sej ngt fint.
På eftermiddagen så skall vi bort till Erica och gratta henne eftersom att
hon fyller 13år idag.
Sen till kvällen så skall jag upp till Loke och gratta honom på ½års dagen.
Tänk att lillgrabben är ett ½år imorgon. Helt otroligt vad tiden går fort!

Annars idag händer det väl inte spec mycke.
Lär kanske bli en promenad nere i Ljunga senare om det inte börjar regna.
Det lär ju visa sej.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback