Måndag 20/10



Då var det ännu en ny vecka. Veckorna kommer och veckorna går.
Måndag idag, betyder att det även är jobbet på dagens schema.
Ett rätt så bra pass idag, 15:15-20:45. Så det ska väl la gå bra.
Pratade en sväng med Viktoria förut och det ringde på bra,
men det blev rätt bra med bokningar. Det lär väl la visa sej.

Annars idag har jag inte haft så mycke för mej. Legat i sängen och
bara tagere lugnt med lite olika tvprogram.
Sen har jag tage en promenad fram på byn. Inhandlade lite mat o så.
Sen har jag bara vare hemma. Ska väl bege mej på jobbet om ca.45min.

Ikväll annars så är det inte så mycke som händer. Är jag pigg nog så tänkte
jag se säsångspremiären av Prison Break kl.22:00.
Men det ska nog inte vara ngr problem.

Imorgon blir det förmiddagsjobb framtill 15:00 tro ja, ca iaf.
Sen så blir de bara en lugn eftermiddag.
På onsdag är jag ju ledig, ska på banken o skriva papper på förmiddagen
och sen efter det så tar jag nog ett bussen till Östavall och till Baby! :)

Nu skall jag ta o göra iordning här hemma innan jag skall iväg på jobbet!


//Malla

Kommentarer
Postat av: catrin

klart du ska åka buss =)

2008-10-20 @ 16:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback