Måndag 13/10



För tillfället sitter jag nere på Forum i Ljunga hos mami.
Gjorde en tripp ner igår eftermiddags och stannade då tills idag.
Jobbet väntar jag på kl.16:45 i eftermiddag och jobbar framtill 22:00
ikväll. Vet inte när jag hade ett så kort eftermiddagspass senast,
men det känns rätt ok.

Annars idag har jag inte haft så mycke för mej. Tog en promenad ner
till Forum vid 9 tiden imorse. Sen har vi vare iväg på Söderbergs en sväng.
Fick en jätte fin ljus "lykta" kan man väl säga som såg ut som en blomväxt
man skall ha på väggen utav mami. Jättefin. Så den åker upp på väggen
senare idag skulle jag tro, troligtvis efter jobbet. Den åker upp i hallen,
blir nog riktigt mysigt skulle jag tro.

Till helgen kommer morbror Kalle "hem" från Sthlm. Åker med Peter upp på
Torsdagkväll och till Sthlm igen på Söndag. Så på lördag blir det först en
tripp till Vallen och sen blire nog ett stopp hos baby i Östavall, sen en
sväng till Albybyn. Alltid lika skoj att träffa morbror =)

Jaja annars idag innan jobbet så blir det inte så mycke. Mami skall skjutsa
upp mej till Ånge om ngn timme.
Undrar när det blir klart med banklånet. Vill ha det ur världen innan jag ansöker
om ett nytt. Känner verkligen för att införskaffa mej en egen bil.
Det känns nu hur låst man blir utan när man har haft en bil i nästintill 3år och nu
står man helt utan.
Det är ju inga problem när man bara skall hålla sej i Ånge, som när man skall
handla eller så. Men jag kan tex inte ta mej till Östavall när jag vill och liknande.
Och jag vill inte ringa om skjuts hit eller dit.
Utan när det gamla lånet med banken är ordnat så skall jag ta o skaffa mej en bil! :)

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback