Lördag 4/10

Kallt är det ute även idag. Vill ha solsken nu när det är höst.
Löven faller och solen skiner. Ett riktigt höstmys.
Just nu spelar det väl egentligen inte en sån stor roll,
sitter ju ändå på jobbet och jobbar framtill 15:00 idag.
Men det rullar på iaf.
Har sällskap av Maria idag. Väldigt längesedan så det är riktigt
trevligt.

Igår kvälls började jag att se på Försoningen, men somnade till.
Men det verkar riktigt bra iaf. Tycker Keira Knigtly är en riktigt bra
skådespelerska. Så kanske att man ser klart den när jag kommit hem
från jobbet.

Som sagt idag jobbar jag framtill 15:00. Sen ikväll beger jag mej upp
till Östavall. På Årsfest med Catrin o Tobbe ikväll. Kan bli trevligt.
Men tror inte att jag blir ute spec länge när jag skall jobba imorrn.
Börjar iof att jobba först 13:15, men jag vet ju hur trött jag kan vara.
Men det lär ju visa sej.

Imorrn förutom jobbet händer det nog inte spec mycke, en lugn och skön
söndag i övrigt skulle jag tro.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback