Kvälls

Kvällen är fortfarande inte slut för min del på jobbet,
men det är inte alltför lång tid kvar.
Har min fika nu och när den är slut så är det endast 2h kvar.
Hoppas att det kommer in fler bokningar på den tiden för för
tillfället har jag inte alltför många. Men det lär väl visa sej.

Är nästa solo här nu, men det spelar ingen större roll,
känns ganska lugnt och skönt när mina töser ändå inte jobbar
ikväll. Så då spelar det ingen större roll som sagt.

Jaja, kläderna som jag hade beställt från Halens som jag tänkte
ha på Eltons dop på lördag kommer inte att hinna fram.
Även att jag gjorde beställningen i börja på förra veckan.
Men det är inte mycket att göra nånting åt.
Men skall få pröva en svart lite längre klänning som Viktoria har
så får vi la se hur den passar. Passar den bra, så får jag låna den.
Så hoppas på att den passar bra.
Kanske att jag skulle iväg o hämta den ikväll när jag slutar eller så
tar jag det på Fredag eftermiddag. Det lär ju visa sej.

Annars så vill jag verkligen hem nu, men som sagt 2h kvar,
det är bara att hålla ut.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback