Kvällen

Knallar och går. Har just nu "lunch" framtill 19:20 och
sen är det endast 1h och 40min kvar. Hoppas att den sista
tiden rullar på bra! :)
Har fått in lite bokningar, men inte tillräckligt många som jag borde,
men det får så vara då. Kan ju inte göra så mycke mera.

Gjorde nyss en beställning på Ellos, hittade lite grejer på REA
till lghen, så det är ju skoj. Sen har jag jobbat, jobbat och jobbat.

Ikväll blir det film. Kanske Försoningen m. Keira Knightly.
Mami beställde den på Cdon, men lämnade den hos mej för
hon hade Midsommer filmer som hon inte hunnit att se eftersom
att hon var i Turkland. Så då fick jag låna den ett tag. Så de kan det
nog bli ikväll skulle jag tro.
Annars så blir det inte mycke annat.

Imorrnkväll far jag upp till Östavall och till Catrin o Tobbe. Ska hänga på
dem på Östavall IFs årsfest. Så det kan ju bli skoj.
Middag och roligheter.

Sen på Söndag blir det ju även jobb då, kvällen igen. 13:15-20:30.
Det får la funka.

//Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

Gud så dåligt samvete jag har.. Har knappt suttit vid datorn i dag, så jag har inte hunnit med bilderna :/ Men, i morron är Roger hemma oxå så då ska jag se till o fixa de :) Jag lovar ;)



Ha så trevligt i morron nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback