Kvällen



Då sitter jag här och "lunchar", framtill 19:30.
Rullar på rätt bra med samtal, men däremot gällande
bokningar så går det inte spec bra. Men jag gör mitt
bästa iaf.

Vill bara hem nu, hem och lägga mej i sängen.
Kika på ngn bra film eller om det är nå bra på tvn.
Andra Avenyn kl.20:30 missar jag, men får la ta o
se reprisen till helgen.

Till helgen har jag planer iaf, inte ofta man har det.
På Fredag blir det s-vall tillsammans med mami.
Kika i butiker och kanske att det blir en tripp i till
stan efter Birsta och då kan det bli Kina. Mumma.

På Lördag blir det Vallen och plantering, 29 år sedan
Maggis gick bort den 18/10. Så vi skall dit och göra fint.
Sen blir det en sväng in till Baby i Östavall innan
vi far till Albybyn till Kalle.

På Söndag händer det inte så mycke på dan, på kvällen
blir det jobb 18-22:00.

Tidigare idag på jobbet så blev jag glatt överraskad när
Ante sa att jag skulle göra mitt dagpass på Medlemsservice
på Torsdag. Då blev jag GLAD! :)

//Malla

Kommentarer
Postat av: Loke

vilken tur att du ska få sitta där på tordag, är tant malin glad så är jag glad!!

2008-10-14 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback