Jobbar



Nu sitter jag och jobbar för fullt. Ringer för fulla muggar.
Snart fika, hallå? Jag började ju nyss. Men så kan det vara.
Tror även att jag måste ta och kolla synen. Svider och rinner
lite lätt ur ögonen när jag sitter vid datorn, så jag får ta o kolla
upp detta ifall det är ngt som inte är som det ska.

Denna vecka är det inte så mycke planerat förutom jobb.
Men lite saker händer iaf.

Tis 21/10 Jobb
Ons 22/10 Ledig, banken kl.10 och sedan till Baby i Eastwall
Tors 23/10 Jobb
Fre 24/10 Jobb
Lör 25/10 Jobb + middag + snuskparty hos Viktoria
Sön 26/10 Jobb

Så lite saker händer det iaf, och det är ju skoj! :)

Nu skall jag snart ta fika, men vi kanske höres nå mera under
kvällens gång.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback