Fredag 31/10



Då sitter jag på jobbet, på medlemsservice men har placerat mej
nere på It-supporten! :) Sällskap av Linda och Maria idag oxå,
alltid lika trevligt.
Idag jobbar jag framtill 15:00, sen skall jag hem och packa lite saker
och sen skall jag följa med Linda till Bräcke. Göra oss iordning innan
vi skall till Maria på middag kl.18:00. Blir nog trevligt.

I helgen är jag ledig, underbart.
Skall på Vallen med mami imorgon och tända lite ljus.
Sen stannar jag hos baby på hemvägen.
Där blir det middag på kvällen tillsammans i goda vänners sällskap.
Sen senare på kvällen blir det nog en bilfärd ner till Ånge och till mittis.

På söndag har jag inget inplanerat. Bara en lugn söndag blir det.

Nu skall jag ta och göra ett ryck innan första fikat.

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback