Fredag 24/10



Nu är det äntligen Fredag. Men inte ledig helg för mej, men
det funkar nog iaf.
Just för tillfället sitter jag på jobbet. Jobbar kvällen idag.
Började 14:00 och jobbar framtill 21:00 ikväll. Får väl la se hur det går!

Annars idag har jag inte gjort nånting. Har legat i sängen o kikat på
film och lyssnat på musik. Kanonskönt kan jag säga.
Vad skulle jag upp och göra när jag ändå inte hade nånting inplanerat.
Bara låg och hade det mysigt i sängen.

Annars idag förutom jobb blir det ingenting skulle jag tro.
Orkar jag så kanske damsugaren åker fram. Annars får  det vänta tills imorgon.

Imorgon jobbar jag 08-12:00. Underbart. Hela lördagen ledig iaf.
Sen på söndag jobbar jag 09-13:00. Hela söndagen också ledig. Tihi..
Så det känns som att det blir en helt ok helg iaf fastän att jag jobbar.

Jaja nä nu ska jag ta o jobba lite!

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback