Fredag 10/10



Då sitter jag på jobbet, till min lycka så blev min plats på jobbet
idag ändrat. Från inrikes säljet till Medlemsservice. Malin = Glad! :)
Ringer på ganska bra iaf, men trivs här uppe så.

Idag jobbar jag framtill 15:00. Sökt komp idag men det kan jag nog
glömma när jag blev uppflyttad. Det spelar väl egentligen inte så
stor roll, men det skulle vara skönt att gå på Helg tidigar.

Annars idag så kommer mami o papi o hämtar mej när jag slutar.
Tänkte spendera kvällen i Ljunga. Stanna över natten när jag
skall på dop imorgon och eftersom att jag inte är en bilägare
så blir det enklare på detta vis. Men hoppas på att jag blir bilägare
inom en snar framtid, men det lär ju visa sej.

Så ikväll innan resan ner till Ljunga så tänkte vi fara till Östavall och
hälsa på om de är hemma. Sen en sväng in till Eva, har ju kläder
med oss till Linus som kom med posten igår.
Sen drar vi ner till Ljunga. Skulle tro att jag hamnar i papis säng
framför PS I love you. Längtar tills att jag får se den igen.
Helt underbar film. Vet att jag sagt det förr och att jag säger det igen.
Så hoppas på att filmmusiken kommer i brevlådan på måndag och
att det inte är ngt fel med skivan när den är importerad. Men det borde
det ju inte vara. Det är bara att vänta o se.

Annars idag har jag inte så mycke inplanerat, men annars räcker ju detta
gott och väl! :)

Igår kvälls efter jobbet var jag och hälsade på Viktoria en sväng innan jag
gick hem och la mej. Satt och pratade lite o så.
När jag kom hem blev det lite tvtittande innan jag somnade.
Trött imorse men kom iaf upp och var i väl tid innan jag började på jobbet.

Så imorgon blir det som sagt dop för mej, Elton som skall döpas.
Trevligt trevligt. Skall bara komma ihåg att slå in doppresenten.
Men det ska jag väl kunna komma ihåg.
Fick ngr fler bilder sända till mej på mej och Elton sedan besöket i Ljunga utav
Helené. Så det var skoj! :)


Nu skall jag ta o arbeta lite innan jag skall gå på lunch!

/Malla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback