Torsdag 27/11



Om en månad så är Julen över. Gud vad tiden rinner iväg.
Hinner inte riktigt med.
Jättemysigt att det snart är Jul, men hur skall man hinna med allt.

*Julstäda
*Julpynta
*Julbaka
*Julklappshandel

Etc etc...

Ingenting avklarat än. Ngn tomte har väl plockats fram och ngr gardiner
bytta. Men känner att jag är långt ifrån klart.
Men det hinns väl. Det brukar iaf låta så.

Sitter för tillfället på jobbet, lunchar.
Har nyss smaskat i mej en lite smörgås med ost & skinka. Mumma.
Och nu sitter jag här & skall snart ta o logga in.

Kl.15:00 får jag gå hem & då är det helg. Underbart.
Kanske att jag får besök från Eastwall senare idag och det löser sej
men däcket.
Köpa lite fika på Konsum och bara ha det mysigt såhär på en Torsdagsem.

Sen tar jag tåget ner till södra Sverige. Gruvar mej lite för resan, men skall
bli spännande iaf! :)

Nu skall jag ta o jobba igen!

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback