Tisdag 25/11



Då sitter jag på jobbet, dagtid. I love it.
Jobbar på medlem idag så det känns ännu bättre, variation i livet
är väldigt viktigt. Tycker iaf jag! :)

Sitter framtill 16:30 idag, annars idag är det inte så mycke inplanerat.

I Lördags när jag var till s-vall så var jag in på Gina och provade en riktigt
fin klänning. Men blev lite snål fastän att den inte kostade allt för mycke.
Men när jag kom hem så ångrade jag mej.
Och jag är inte den som håller koll på allt som händer inom mode i butiker
eller på internet. Surfade då in på Ginas hemsida för att kolla in klänningen
igen. Och till min stora glädje så hade ju Gina börjat med en hemsida med
försäljning, eller vad man säger.
Ner i kundkorgen for den fina klänningen som jag prövade tidigare på lördagen
och troligtvis så dimper den ner i brevlådan idag! :) Hoppas på det iaf! :)
Gina Tricot
Tycker den är riktigt snygg!


Annars idag så har jag inte så mycket inplanerat. Hade tänkt städa
lite inför helgen. Julpynta lite smått kanske. Blir så mycket mysigare
när det är mycket rött runt omkring. Älskar stämningen som är vid Jul.

//Malla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback