Tisdag 11/11



Riktigt kyligt ute idag, men man känner lite värme när solen
lägger sej mot ryggen. Friskt & skönt.

För tillfället sitter jag på jobbet, jobbar framtill 19:00 ikväll.
Än så länge har det rullat på bra. Känns skönt.
Ska alldeles snart logga ut & ha min lunch. Funderade först
på att gå hem en sväng, men vet inte än. Får la se hur jag gör,
det är ju så jävla halt ute. Jag får la se hur jag gör.

Ikväll händer det väl inte så mycke. Bara vara hemma.
Kanske tar en promenad, men det lär ju inte bli mindre halt än vad
det redan är. Så jag får la se. Sen lär jag nog hamna framför tvn.
Ovanligt va? Älskar tvn...tihi..

Imorgon har jag Fridag, en dag tidigare än vad jag brukar ha, men
det funkar. Kanske blir en sväng upp till Östavall & hälsa på Baby & Loke.
Sen kommer kanske även Elina på besök på Melwin & Melker. Trevligt.

Jaja nä nu skall jag ta o gå på lunch!

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback