Onsdagkväll 5/11



Sitter nu på jobbet, har jobbat sedan 13:45. Det rullar på rätt bra
ändå ikväll. Trevliga kunder o allt. Peppar peppar....

Idag har jag vare iväg på Läkarstation för att kolla upp det onda i
bröstet. De enda svar jag fick var att det kunde vara ngn muskel-
sträckning. Och att jag kunde köpa Ibumetin eller Ipren reseptfritt
på Apoteket. Okej, det vet jag redan. Inget blodprov eller blodtryck.
Men det är ju skönt att höra att det inte var nånting, men tycker inte
att de bryr sej så pass mycket som de borde göra. Men så är det iaf.
Så på jobbet fick jag då reda på att det är 1a dagsintyg nästa gång.
Okej, då får det väl la vara så då.

Annars idag har det inte hänt spec mycke. Träffade mami en sväng
så vi fikade grilladmacka på Konsum. Köpte en kaffe & en the.
Men när vi väl hade hämtat varsit så var det helt plötsligt 3kaffe &
en the. Vi är allt bra roliga jag o min mamma... Hihi..

Ikväll annars så blir det Grey´s Anatomy och sen är det läggdags.

Är så glad för att få jobba dagtid imorgon.
Sen skall ja, Baby, Loke  & Elin iväg till Malin & gratta Nova som fyllde 2år
den 30/10.
Vi hade beställt grejer från Lindex som kom först idag så då väntade
vi med att gratta henne tills sakerna kom. Så imorgon blir det! :)

Nu skall jag ta o jobba vidare!

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback