Onsdag 26/11



Då sitter jag och har min första fika.
Fick precis mess från kusin och blev bjuden på fika, men en
annan jobbar så.
Men vi ordnar upp det med en fika imorgon när jag slutar istället.

Idag jobbar jag framtill 17:15. Stängning idag.
Sen tar jag bilen och far ner till Ljunga. Hälsa på Farfar.
Hoppas på att han mår bättre. Han säger själv att han mår bättre men
man vet ju aldrig hur det egentligen är. Men vi får hoppas på att han
talar sanning.
Och sen eftersom att jag inte städade igår efter jobbet så vet jag vad
jag har att se framemot när jag kommer hem. + att det blir Grey´s Anatomy
ikväll. Jag älskar Grey´s! :)

Annars idag har jag inte så mycke inplanerat faktiskt. Hoppas på en tidig
kväll.

Imorgon blir det sista jobbdagen för denna vecka och då blir det 8-15:00.
Sen åker jag upp till Eva på en liten fika. Syta på Linus.

Sen hem o packa innan jag ska med tåget neröver 21:54.
Så i helgen befinner jag mej på annan ort. Skönt att komma bort lite.

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback