Onsdag 19/11



Då har jag precis lunchat på jobbet. Lite drygt 3h kvar innan hemgång.
Sitter på medlem idag och det rullar på rätt bra ändå.

Farfar ligger på Sjukhuset på Infektionsavd.
Väntar på svar från mami när hon vare i kontakt med läkaren så vi får höra
vad det är. Lite ont i magen över det så man är lite nervös.
Jag väntar....

Annars idag så ska vi blåsa ner till S-vall & till Sjukhuset när jag slutat för
att hälsa på Farfar. Känns bra de iaf.
Fick lite dåligt samvete över att jag inte gick in igår när jag ändå var nere i Ljunga.
Men det bara blev så att jag inte gick in.
Så vi får vänta o se vad provsvaren visar.

Får väl la se om jag blir kvar i Ljunga efter vi vare till s-vall eller om jag åker hem
till Ånge igen. Det lär väl visa sej.

Annars i veckan är det inte så mycke inplanerat. Får väl la se om det blir ngn
tripp till sthlm i helgen eller hur det blir. Vill ju veta att det inte är ngn fara med
Farfar först.

Igår var jag ledig så då var jag nere i Ljunga på förmiddagen.
Sen efter 14 blåste jag hemöver & sen vidare till Östavall & sen vidare till Boan
me Baby & Loke för att gratta Kusin Lena på födelsedagen.
Det blev god fika & gamal film sen Baby, Moa & Bengt var små. Det var roande :)

Nu skall jag ta o jobba vidare!

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback