Måndag 24/11



Då var det endast 1månad kvar till Jul.
Vart tar tiden vägen. Det går så himla fort.
Tiden bara susar iväg.

Ikväll sitter jag på jobbet. 15:15-22:15 och det ringer som aldrig förr.
Paynova problem och stormvarning. Hua, kan det aldrig funka.
Alltid nånting som ska ligga nere.

Idag har jag vare till Östavall. Vare där hela förmiddagen.
Pratat en massa och spelat Buzz. Skitskoj, förlorade men iaf.

Annars idag har det inte hänt så mycke. Var på ICA en sväng där jag
var tvungen att köpa lösgodis. Hör ni, TVUNGEN! :) Haha.
Men det kostade ju bara 49kr/Kg. Klart man måste köpa.. Haha...

/Malla


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jag gjorde samma sak igår. Var också tvungen. Haha.Gott var det!

2008-11-24 @ 21:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback