Måndag 17/11



God Morgon!
Pigg och glad idag, eller jag försöker iaf.
Riktigt trött imorse om jag skall vara ärlig. Men upp tog jag mej
iaf. Och det är ju det som är huvudsaken.

Snön ligger fortfarande kvar, och imorse med de minusgrader som
det var så knarrade det så härligt under skorna när jag traskade
bort på jobbet där jag sitter nu.
Jobbar idag framtill 14:00. Älskar dagpass! :)
Rullar på rätt bra än så länge, hoppas på att det håller i sej.
Hoppas på att snart få sällskap av flikkorna här på jobbet, såg att de
inte började alltför länge efter mej! :)

Idag blir det nog en tripp tillsammans med Linda till Östavall efter jobbet.
Hälsa på Baby & Loke. Tobbe jobbar dock eftermiddag, men såg ju hela
familjen senast igår.
Skulle kunna spendera all min lediga tid i Östavall. Fanns de jobb där så
skulle jag inte tveka en sekund att flytta.
Malin vill bli Östavallsbo! =) Eller va säg du baby?

Annars idag har jag inte så mycke inplanerat. Blir iaf Andra Avenyn ikv. Me like.

I helgen har det vare förmiddagsjobb. Så det har rullat på bra.
Haft trevligt sällskap av Linda, Maria & Malin. Alla tiders.
I lördags så var ja med mami till s-vall en sväng när jag slutat jobba.
Köpte den efterlängtade boken i pocketformat: Min bästa väns dotter.
Blir bra att ha med sej på resan om ca 1½vecka! :)
Sen blev lite ljus på IKEA.
Var tänkt att jag skulle köpa mej en ny vinterjacka. Men hittade mej ingen,
så kanske att jag hittar en i Sthlm till helgen.
Sen på igår söndag hade jag främmat av Elina & grabbarna.
Vi for upp till Östvall & hälsade på där vi även blev bjudna på middag.
Stuvade makaroner m. korv. Mmm alltid lika gott! :)

Så så har jag spenderat min helg. Underbar har den varit! :)

Imorgon är jag ledig. Jag älskar att ha fridagar. Inget spec inplanerat,
men jag ska iaf sova ut & hoppas på att jag även kan göra det.

//Malla


Kommentarer
Postat av: catrin

flytta hit med du vet vem,och köp huset du vet vart och KOM KOM KOM!!!! =)

2008-11-17 @ 12:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback