Lördag 15/11



Det är jätte fint och vackert ute idag. Snön ligger täckt över marken.
Så ljuvligt att se. Och underbart när man promenerade till jobbet
imorse när det knarrade under fötterna.
Om solen kikar fram så är dagen perfekt.

Idag skall jag jobba framtill 12:00. 4h idag så det är skönt.
Sen idag så får jag troligtvis besök utav Elina & grabbarna.
Så vi skall nog kika in en sväng hos Elin som är barnvakt åt
Jesper i helgen.
Sen kan det nog bli en sväng till Östavall. Var längesen nu känner
jag! Så det blir det nog.

Imorgon blir det oxå jobb, 09:45-13:45. 4h även då. Känns skönt.
Efter jobbet vet jag inte om det händer spec mycke. Kanske åker ner
en sväng till Ljunga och hälsar på. Även hämta min gardiner som mami
var och hämtade igår. Spännande.

//Mallha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback