Torsdag 6/11



Godmorgon!

Då sitter Malin på jobbet. Lite seg & trött men jag har trevligt sällskap
som livar upp stämningen lite! :)
                       Idag jobbar jag framtill 15:00. Känns skönt med dagtid.
Efter jobbet skall jag med Catrin, Loke & Elin till Malin & gratta Nova.
Annars idag händer det inte spec mycke. Bara ta det lugnt.

Igår efter jobbet så hade jag ett trevligt samtal med Tove, vi surrade i
nästintill 1½h. Trevligt trevligt. Surrade om allt mellan himmel & jord.
Vart alltså rätt sent innan jag somnade inatt, både pga utav pratet
& den onda känslan i kroppen. Men förhoppningsvis så var det väl
ingenting annat än onda muskler. Malin har muskler, hör & häpna..tihi..

Jaja imorgon är det Fredag. Underbart. Slutar 15:00 sen är det helg.
Ledigheten är GULD värd kan jag säga.
Inget spec inplanerat, men skönt att bara vara. Åker iaf ner till Ljunga
på söndag för att gratta Papi & Farfar på Farsdag. + att det blir gomiddag
med kotletter! :)

//Malla

Kommentarer
Postat av: catrin

gumman, du ha skrivit fredag i rubriken ;)

2008-11-06 @ 10:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback