Tralalalalaaa

Sitter här o svarar på lite mejl till våra fantastiska kunder... Rullar på bra.
Fryser lite om fötterna, "barfota utan strumpor o skor" men det är ju trots allt snart SOMMAR! :)
Sommar sommar sommar vill jag ha! Me like.

Har snart min 3e o sista rast för idag, går ju nämligen hem kl.14:30 idag.
Man är ju lite ovan att gå hem mitt idan... brukar ju sluta mellan 17:15-22:15, brukar nästa aldrig gå
hem tidigare än mellan dessa tider. Så de är ju skönt. Solen skiner lite idag. Får väl la känna om de
är ngn värme när man kommer ut. Hoppas hoppas hoppas...! :)

Som sagt, ikväll far jag o Fritte ner till Ljunga. Fritte o papi har först fotbollsträning, men sen blir det
kalas! :)

//Malla

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback