Torsdag 8/5

Sitter nu på jobbet, jobbar framtill 16:15 idag. Har för tillfället min 1a rast. Skönt med lite
pausvila...tihi.. Ringer på ganska bra nu när folk börjar vakna till liv! :) Men de rullar på.

Igår var jag ledig, var till s-vall med mami o Fritte. Införskaffade oss bla en ny dammsugare.
Hittade även litte fint på Gina Tricot. Var väldigt längesedan jag handlade där, så de var skoj att
hitta nånting. Riktigt nöjd blev jag, vill att de ska bli sommar och varmt ute nu så man kan börja
gå lite mera lättklädd. Bla shorts/kjol o linne o flipflops såklart! :) Me like.
Sen när vi kom hem så tog mami o jag en promenad runt Johannisberg. Papi o Fritte åkte ju
till stan för att spela match, vilken de vann! :)

Tove fick mej att skratta lite igår när vi talades vid...tihi. Om de ändå vore så stumpan!

Jaja nä nu ska ja kika vidare, men vi kanske hörs nå mera under dagen!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback