Torsdag 15/5

Godmorgon alla människor!
En annan är uppe före tuppen idag...tihi.. 04.30 imorse steg man upp. Pigg o glad? Nej, jag var riktigt trött.
Men här sitter jag iaf! :) Jobbar framtill 15.00 idag, så det är skönt att komma hem en bra tid på dagen.
Älsklingen börjar kl.08.00 han o sen slutar han samtidigt som mej, det händer nämlingen inte allt för ofta.
Så det känns bra.

Idag blir det nog litte tvättning av kläder och sen plocka iordning lite hemma. Känns som det var 100år sedan
man var hemma i lgh. Så de känns som det är saker överallt. Men detta skall jag ändra på idag!
Sen om det slutar snö/regna så skall jag nog ut på en promenad. Vill verkligen de, men vi får väl la se hur
det artar sej. Just nu regnar det lite iaf. Vill ha SOL SOL SOL! :)

Igår när jag slutade så drog ja ner till Ljunga direkt. Det blev fotbollsmatch. Ljunga mötte Sundsvall Södra.
Det låg under i en början, men innan matchen var slut så slutade det lika. Det blev 3-3. Ingen förlust på
de tre matcher som varit. Ljunga har alltså vunnit 2utav3matcher och en lika. Kanonstart tycker jag!

Jaja imorgon är det äntligen fredag. Jobbar 07.00-15.30 o sen är det äntligen helg. Me like.
Helgen känns ännu skänare när man slutar en bra tid på fredageftermiddagen. Är ju van att få sluta
19.00 före frihelg och därför känns det underbart när man får sluta 15.30 kan jag säga! :)

I helgen då, vad händer då?
-Inget inplanerat på lördagen faktiskt. Lär nog bli riktigt lugnt o skönt.
-På söndagen blir det dop i Haverö kl.12.00 av Lars LOKE Vide Junghester. Känns skoj.
Så på söndag är det Vallen som gäller.
Sen på eftermiddagen så stannar vi nog i Alby o spelar lite bilbingo. Me like.

Jaja nästa helg då så far vi till Gävle på fredan o kommer hem på söndan. Känns skoj.
Och det är ett riktigt stort + att man har hunnit att få lön då. För lönen kommer väl in den 23 denna månad
eftersom att den 25e är en söndag? Är 99% säker iaf. Jaja den som väntar får se. Man får väl la så lov o vänta.

Väntar även på ett riktigt spännande besked. Hoppas verkligen på att det går igenom. Vill inte nämna nånting
förns det är färdigt. Är ju ändå lite skraj på om det inte funkar. Men borde få besked senast måndag den 19/5.
Men slänger in vad det handlar om när jag vet hur det blir.

Jaja nä nu skall jag ta o jobba vidare.

//Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

Men, nu gör du ju mej nyfiken :D Skynda på så jag får veta :)

Vi måste ta o ses snaaaaaart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback