Torsdag 1/5

Dagen har varit riktigt bra tycker jag.
Började med att åka på Vallen me mami o papi imorse. Planterade om o så.
Bestämde me mami igår kväll att vi skulle åka från Ånge vid nio tiden, men när klockan ringde imorse
07,45 så kom de även ett meddelande från mami om de kunde komma upp över. Men där sa Malin
stopp, ni får åka först om 15-20min så jag hinner duscha först. Som Elin sa: Panchis varning! tihi..
Men de var okej iaf, tar ju inte allt för lång tid på mej på mornarna längre. Bla så har plattången fått
sej lite semester, vilket jag både tycker är bra för plattången och mitt hår! :)

Sen kom Elin bort en sväng när ja kom hem, väntade in Malin som skulle komma o hämta oss.
När Malin var klar med sitt så kom hon o Nova o sen drog vi till baby i Eastwall.
Grattade henne o Elin. Fikade litte o snackade. Tjusade även på Lille Loke. Prinsen av Östavall! :)

Ja o nu är jag hemma, tvättar lite o så. Hamnade ju här en stund som ni märker.

Ikväll så följer jag nog med Elin till Alby. Det är ju fotboll, Derby! :) Alby möter Torpshammar så de kan
ju bli spännande o roligt.

Jaja annars idag händer de inte så mycke mera, men som jag sa så har det varit en riktigt bra dag!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback