Tisdag 27/5

Ett uppehåll har det varit här som ni kanske har märkt.
Förlorade mitt nya lösenord för ett tag sedan och sen dess har jag inte kunna loggat in.
Men Roland på kundservice har nu hjälpt mej så att jag äntligen kunde logga in! Tackar så mycke.

Idag har jag vare bort på Träningshuset o solat lite. Riktigt skönt. Vill ju lägga en liten grund innan
vi far till Turkiet! :) Sen tänkte jag köra lite på gåbandet, men sådan blev inte fallet.
Baby ringde o sa att hon var på byn med Loke o Bellan. Så då blev det en träff med dem istället på Konsum.
Lena o Stig-Åke kom oxå förbi en sväng. Så vi satt där o prata lite granna. Trevligt!

Nu har nyss älsklingen vare hem på lunch. Blev Makaroner med köttfärssås.
Skall la snart hoppa in i duschen o sen ska jag iväg o jobba ett par timmar. Måste hålla procenten
lite bättre idag. Men vi får väl la se hur det går med det.

//Mallha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback