Tisdag 13/5

Sitter nu på jobbet, medlemsservar idag. 08.00-12.30!
Älsklingen ligger hemma idag och är sjukskriven, drog på sej en riktig förkylning. Skulle tro
att det är sedan i lördags när vi satt ute o grilla o så ända till framåt 23-tiden.
Men en annan är hård, ingen förkylning här heller. Peppar peppar ta i trä.

Efter jobbet idag så ska jag iväg på ICA o handla mat till kissarna o sen blir de hem o diska.
För jag skulle inte tro att disken är borta tills att jag kommer hem. Men det får man väl la se.
Sen kanske man tar en promenad bort till Floravägen o till Malla om hon är hemma. Tjusa lite
med Nova tösen! :)

Ja igår var jag iväg till s-vall, Madde o Fritte var med. Vi var in på Berners o kika. Bror min skall dit
idag o kika om det är ok med den bilen vi tittat på, han kan sånt där. Så det är bättre han får kika innan
vi bestämmer oss. Att den är värd pengarna osv.
Sen var jag o Madde in på Birsta City o shoppade lite. Blev ett par skor på Din Sko, riktigt fina! :)
Sen blev det en röd/vit kofta o ett linne på H&M. Me like. Och en deo fr. Dove. En ny go doft!
Så lite fyndade man iaf!
Madde fyndade oxå de ena o de andra, det var skoj.
Sen efter shoppingen var klar så blev de lite middag. Nachotallrik serverades för mej. En restaurang
in på Birsta City. Riktigt gott var de faktiskt. Kom inte direkt ihåg va den hette. Men det var riktigt gott iaf.

Jaja nu jobbar man tills på Fredag o sen är det äntligen helg. Me like. Blir dop på Söndag i Haverö.
Lille Lars LOKE Vide Junghester.
Sen blir de nog kanske Bingo på Söndagkväll i Alby. Men det lär väl visa sej. Spännande.
Var ju iväg i Söndags men de blev ingenting, men mami o jag var nära vid några tillfällen så spänningen
fanns ju där iaf, o de är både roligt o hemskt. Det riktigt knyter sej i magen samtidigt som smilbanden är
uppe vid öronen...tihi..

Nu ska ja ta o jobba vidare. Men vi kanske höres nå mera under dagen!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback